System handlu skyrim


Handlowcy Skyrim. Merchant Trainers Edytuj. Niektórzy kupcy oferują usługi szkoleniowe To może być użyteczne, ponieważ złoto zapłacone im za szkolenie jest dodawane do zapasów do obrotu, co umożliwia graczom odzyskanie złota po szkoleniu poprzez sprzedaż przedmiotów do trenera. lista trenerów handlowych w Skyrim. Tonilia jest dostępna jako Merchant po przyłączeniu się do gildii Złodzieje Niektóre inne ogrodzenia są dostępne tylko po zakończeniu konkretnych misji dla Złotych Złotów Złotniczych zależy od postępów w gildii Złodzieje Po 4000 misjach będą gotowe wszystkie misje. Po każdym specjalnym zadaniu dla gildii Złodzieży rozpowszechni swój wpływ na Skyrim pojawi się jeden z handlowców w "Złamanym Flagonie". Członkowie zespołu Dawnguard i klanu Volkihar sprzedają swoje towary Dragonbornowi tylko wtedy, gdy jest członkiem ich frakcji. Majni sprzeda swoje towary tylko Dragonbornowi, jeśli są wilkołakiem. Edyta Edit. Jeśli nie zostaną skradzione majątki Merchanta, mogą wynajmować Thugs'a, aby nauczyć cię lekcji. Małżonek jest również kupcem Po ślubie, otwierają przechowywać to nie jest prawdziwe miejsce, sprzedają rzeczy z domu, a Dragonborn może kupić przedmioty z nich. Jeśli kupiec mieszka w ich sklepie, a Dragonborn wychodzi poza ladę do swojego pokoju, będą śledzić ich, co sprawia, że ​​kradzież jest trudniejsza. Aby zresetować spis towarzystwa bez jakiegokolwiek napadu lub czekać na 48 godzin w grze, zapisz grę obok sprzedawcy i zamknij się na ekranie tytułu Po tym załaduj najnowsze zapisy i zapasy sprzedawcy, a złoto zresetuje Doesn t wydaje się współpracować z wewnętrznymi kupcami. Kupiec Dremora może być wezwany z mocą Black Market, którą uczy się w Untold Legends Ma 2000 złota i często sprzedaje broń Daedric i zbroję. Ta sekcja zawiera błędy związane z Merchantami Skyrim Przed dodaniem błąd w tej liście, należy rozważyć następujące. Proszę ponownie załadować stare zapisanie, aby potwierdzić, czy błąd nadal występuje. Jeśli błąd nadal występuje, napisz zgłoszenie błędu za pomocą odpowiedniego szablonu systemowego 360 XB1, PS3 PS4, PC MAC, w zależności od platformy, na którą napotkano błąd. Be opisowe podczas zamieszczania błędów i poprawek, ale unikać rozmów w opisie i przy wykorzystaniu anegdotów na pierwszej osobie, takich dyskusji należy do właściwej forum forum. PC 360 PS3 Merchant s inwentaryzacja zostanie zresetowana, jeśli Dragonborn zadaje im obrażenia, a następnie załaduje składkę bezpośrednio przed atakiem, a następnie użycie zaklęcia Calm nie będzie działać. PC 360 Wczytywanie zapisu nie spowoduje wycofania spisu sprzedawców. Solution Wykonaj zapis, a następnie zaatakuj sprzedawcę i Ponownie załaduj grę Ta metoda nie działa z małżonkiem. PS3 Wsteczny kieszonkowiec może pozwolić dostawcom złota na złoto kupujące. To działa w Riverwood Trader, uzyskując złoto bazowe nawet do 10.000, jednak ta sama metoda nie ed kiedy stosowano go do kupców w Whiterun.360 PS3 Rzadko problem, w którym sprzedaż sprzedawcom nie daje złota po zakupie dużej wartości złota od nich. PC Kiedy złoto kupca osiąga 32768, nie daje złota podczas sprzedaży przedmiotów, a jednocześnie biorąc złoto, kupowanie. PC Jeśli NPC rozmawia z Dragonbornem podczas wchodzenia do nowego obszaru, NPC może pojawić się obok Dragonborn NPC wróci do poprzedniego obszaru Może to być kłopotliwe przy wyjściu ze sklepu, ponieważ sklep z magazynu może wyjść z Dragonborn, co spowoduje zablokowanie sklepu Czasami sklep pozostanie zamknięty na czas nieokreślony, nawet jeśli kupiec wróci do tego. W ten sposób można uznać, że drzwi są zaległe. Aby temu zapobiec, poczekaj, aż kupiec przestanie milczeć, wychodząc z sklepu. Zobacz także Edytuj. Utwórz dyskusję na temat kupców Skyrim. Was wygładzanie, zabijanie kupca, a następnie załadowanie quicksave, aby zresetować swój zapas. Jak to działa dla mnie kilka dni temu, ale 2017-02-18T0 5 34 19Z. Last updated at 0 59, 21 Jun 2018 Przesłano w 15 00, 11 kwietnia 2017. Trading w Skyrim jest uproszczony i nie interesujący. Specjalny typ kupca zawsze ma taką samą ilość złota i oferuje takie same ceny jak ten sam typ kupca w innej części kraju Kupcy w małych miastach różnią się bardzo niewiele od tych w większych miastach, a jedynymi czynnikami, które wpływają na cenę, są umiejętności mówienia i wszelkie urozmaicone zaklęcia, jakie możesz mieć. Ten mod ma na celu zmianę tego wiele zmian zależy od Ciebie. zaprojektowałem ten model od podstaw, aby być w pełni konfigurowalny Każda zmienna może być wyregulowana lub całkowicie wyłączona, więc możesz wybrać tylko te czynniki, które chcesz usunąć i usunąć wszystkie te, które chcesz don t. INSTALLATION Wymaga SKSE i SkyUI Mod nie zaczyna się, dopóki nie chcesz, aby żadna z zmian nie zacznie obowiązywać dopóki nie zdecydujesz się na aktywację moda w Mod Configuration Menu. I ve zaprojektowałem to być bardzo lekki mod Używa a seria starannie udoskonalonych perkusji, aby niemal wszystkie zmiany s. Jedyny skrypt zawarty w modie to skrypt MCM, który steruje opcjami menu, więc mod nie spowoduje żadnego trafienia, ani oszczędza gry, i można ją odinstalować w czystości w dowolnym momencie Aby go odinstalować, przejdź do Mod Configuration Menu i kliknij przycisk Stop Mod Gdy modem zostanie wyłączony, po prostu usuń mod z foldera danych. UPDATING - wystarczy zainstalować nową wersję mod i zastąpić istniejące pliki Nie ma potrzeby dezaktywuj poprzednią wersję przed aktualizacją Jeśli przełączysz się na wersję Lite, musisz najpierw odinstalować poprzednią wersję, a następnie zainstalować i uaktywnić nowy plik. LITE VERSION - ta wersja nie wymaga SKSE ani SkyUI Nie obejmuje zmiany w ustawieniach wymiany handlowej, czas respawnu handlowego lub listy VendorGold Po zainstalowaniu, ta wersja zostanie aktywowana automatycznie i używa domyślnych modów dla swoich ustawień Patrz załączona REA DME dla pełnego opisu tego, co jest i nie jest zawarte w tej wersjiPŁATNOŚĆ Podjąłem wszelkie starania, aby ten mod był jak najbardziej kompatybilny z wszystkimi innymi modami i powinien być w pełni kompatybilny z prawie każdym modem Istnieje kilka funkcji, może powodować konflikty, ale można je wyłączyć, aby utrzymać kompatybilność Funkcje działają poprawnie z kupcami dodanymi przez inne mody, zakładając, że zostały umieszczone we właściwych frakcjach Faktycznie, podczas gdy ten mod działa bardzo dobrze, moje główne intencją było stworzenie moda, który uzupełniałby i ulepszył istniejące mody, które już przeszukują ekonomię Skyrim. Ten mod modyfikuje listę poziomów VendorGold, które decydują o złocie kupieckiej. Zmienia także listy wyrównane przez PerkInvestor Jeśli używasz innego moda zmieniającego poziom lista wymaga podjęcia decyzji, czy należy ją załadować przed lub po wprowadzeniu zmian w zasobach handlowych, gdy inwestycje prawdopodobnie nie będą działać. Ekonomia Skyrim jest w pełni kompatybilna z Tr przy zakupie i sprzedaży przedmiotów Ponownie, każda z nich jest opcjonalna Każda z opcji może być ustawiona na zero lub wyłączona, jeśli nie chcesz używać określonej funkcji. STATUSZ - użyj swojego statusu jako Thane lub Guild Leader Twoja przewaga i lepsze ceny podczas kontaktowania się z innym członkiem twojej frakcji. Thane - dotyczy kupców w głównym mieście w którymkolwiek z posiadaczy, gdzie jesteś Thane Options 5 lub 10 lepszych cen. Członkostwo w Frakcji - zawiera gildię złodziei, Mroczne Bractwo, Towarzysze, College of Winterhold, Imperials i Stormcloaks Opcje 5, 10 lub 15 lepszych cen. Leader - zawiera gildię Złodzieja, Mroczne Bractwo, Towarzyszy i College of Winterhold Opcje 5 lub 10 lepszych cen. REALIZACJA - Wszystkie te głupie małe pobierać questy i inne zadania, które ludzie Cię poprosi Teraz robią dobrodziejstw dla kupców i wygrywając ich przyjaźń w rzeczywistości mają jakiś wpływ i mogą mieć długotrwałe korzyści dla Ciebie. Friends - Każdy NPC z rankingiem relacji z ei 1 lub 2 Opcje 1-10 lepsze ceny. Allies - każdy NPC z rankingiem relacji z 3 Options 2-20 better prices. Lover - każdy NPC z rankingiem relacji z 4 np. współmałżonka Opcje 5-40 lepsze ceny. którzy Twoi znajomi są Słuchanie komentarzy, takich jak Ty byłeś dobrym przyjacielem dla mnie lub To dobry dzień z Tobą wokół Możesz również sprawdzić przy użyciu konsoli, wystarczy wybrać NPC i wejść Wprawiać, że nie wszystkie pomysły na zadania powodują wzrost twojej relacji z osobą Możesz użyć tego moda, aby pomóc rozwiązać niektóre z tych relacji oversights. RACE - rasizm jest brzydki, ale to również nieszczęśliwy fakt życia w Tamriel Większość ras ma pewne nieodłączne uprzedzenia przeciwko jednemu lub więcej innych wyścigów. Default - są to wstępnie wybrane wartości Zobacz wykres Race Relationships w obrazkach, aby zobaczyć, jakie są domyślne ustawienia wyścigu. Są też pewne różnice lokalizacyjne Jako kapitał kosmopolityczny mieszkańcy Solitude wyrażają mniejszy rasizm niż gdzie indziej w Skyrim. Jednak Nords którzy mieszkańcy Windhelm lub część frakcji Stormcloak wyrażają silniejszy rasizm Zbudowałem też kilka wyjątków w ustawieniach domyślnych, aby odzwierciedlić indywidualne cechy charakterystyczne obecne w grze Również twoje osobiste relacje z kupcem są ważniejsze niż jakiekolwiek ogólne uczucia, które mogą mieć w kierunku Twój ras i zastąpi wszelkie ogólne odchylenia rasowe. Niestandardowe - możesz także wybrać ustawienie preferowanych ustawień rasowych Użyj tej opcji, jeśli używasz wyścigu niestosowania Przyjaźń nadal będzie powodować, że sprzedawca zignoruje wszelkie uprzedzenia rasowe, jednak ustawienia niestandardowe nie uwzględniają wbudowanych wyjątków i nie rozróŜniają się dla kupców zlokalizowanych w opcji Solitude -15 do 15 na ceny. LOCATION - Ceny są mniejsze w mniejszych miastach, ale kupcy nie mogą sobie pozwolić na zapłatę za zakupy. drogie, ale jest więcej pieniędzy, aby tam być Merchants w miastach za wyższe ceny sprzedaży ich wyrobów, ale są również gotowi zapłacić mor e dla towarów premium, aby upewnić się, że ich sklepy są dobrze zaopatrzone Pięć dużych miast może mieć teraz stawki kupna i sprzedaży ustalone indywidualnie w celu odzwierciedlenia ich wielkości, bogactwa, dostępu do dróg dostaw i żeglugi lub statusu centrum handlowego. Szukaj ceny - opcje 5-15 wyższe ceny. Ceny zakupu - Opcje 10-50 wyższych cen. WIADOMOŚCI - Opłaca się Twoim towarom Bardziej wiedzą jesteś o towarach, które sprzedajesz, tym lepsze ceny otrzymasz w podobnie rozumiany kupiec Kiedy zrozumiesz swój produkt, wiesz, że to prawdziwa wartość i możesz negocjować lepsze transakcje. Brytyjczycy będą szanować swoje umiejętności w kuźni i dać lepsze ceny, tym wyższa umiejętność Smithing. Praktyki rozpoznają Twoją wiedzę o alchemicznych właściwościach i daje lepsze ceny, tym wyżsi gracze zaklęć Alchemy rzucają szacunek swojej wiedzy na temat tajemnic i dają lepsze ceny, tym wyższa umiejętność. Enchanting skills. Fletchers recognised kolega strzelca i daje lepsze ceny, tym wyższa umiejętność łucznictwa. W każdym przypadku otrzymasz 1 lepsze ceny za każde 10 poziomów umiejętności za maksymalnie 10 bonusów na 100 poziomie umiejętności. Na przykład, jeśli masz umiejętność Smithing na 100 , otrzymasz 10 lepszych cen od handlu z innymi smiths. STOLEN TOWARY - Don t spodziewać się jakieś faworytów od płotów Sprzedaży skradzionych przedmiotów będzie cię kosztować, więc nie spodziewaj się dostać górę dolara za złe towary Tonila jest zwolniony faktycznie wszystkie gildie złodziei wysyłają do innych Po raz kolejny, jeśli kupiec jest przyjacielem, wybaczy Ci swoje dziwactwo i zignoruj ​​te czynniki. Naga - Naga jest określona na podstawie noszenia odzieży lub zbroi na ciele Opcje -10 do 10 mają wpływ na ceny. Weapon Drawn - stosuje się, jeśli masz jakąkolwiek broń lub zaklęcia, a nawet tylko pięści Opcje -10 do 10 mają wpływ na ceny. Noszenie kasku lub hełmu - okrywy Thieves Guild i Masque of Clavicus Vile są również zwolnione Opcje -10 do 10 Wpływ na ceny GOLD - listy sprzedawane przez sprzedawców VendorGold wtedy będziesz musiał podjąć decyzję, czy chcesz załadować Trade, jak to robię, ponieważ nie zamierzam wyrównać wartości z tym zamiarem. Gold Merchant Gold - musisz zaczekać, aż zapasy stanu sprzedającego ponownie zrestartują te dostosowania wejdą w życie opcje 1500 złotych max dla właścicieli sklepów i sprzedawców ulicy 5000 złotych maksimum dla wszystkich innych dostawców. Znaczenie złota - ta opcja doda dodatkową losową ilość złota do ewidencji kupców, tak aby kupcy nie zawsze mają statyczną ilość złota Zostanie dodane do ich podstawowego złota, więc będą zawsze miały co najmniej dostępną kwotę bazową Losowe kwoty zostały ustalone w odniesieniu do kwoty złota wanilii i wygrał t zwiększyć złoto kupca drastycznie powyżej kwot wanilii. Jeśli wystąpisz nieparzyste lub niewymienione kwoty złota handlowego, nawet po ponownym zleceniu sprzedawcy, prawdopodobnie masz innego modułu po opcji Trade Disable Merchant Gold Options z menu Spowoduje to zresetowanie opcji Gold Merchant i umożliwi przejęcie zmian z innego modera bez dalszych zakłóceń z Trade t want Trade fBarterMax i fBarterMin Te dwa ustawienia decydują o tym, jak wysokie lub niskie ceny, a także, jaka jest skuteczność Twojej umiejętności mówienia ceny Im wyższa liczba, tym droższe przedmioty są kupowane, tym mniej będziesz zarabiać, gdy sprzedajesz je. Różnica między tymi liczbami będzie kontrolować, ile efektów efektów umiejętności wymowy Jeśli liczby są bliskie, to Twoja umiejętność mówienia będą miały niewielki wpływ na ceny Jeśli liczby są dalej od siebie, to Twoja umiejętność mówienia będzie miała większy wpływ na ceny. Domyślnie ta opcja jest wyłączona Te dwa ustawienia są często dostosowywane przez inne mody, które naprawiają handel i / lub kupców, więc jeśli nie chcesz Trade ponownie próbuje obniżyć ceny sprzedaży bez robienia cen kupna śmiesznie wysokie Osobiście, naprawdę lubię wyzwanie stworzone przez zmuszony sprzedać moje ale nie lubię ekstremalnej inflacji, która ma miejsce wtedy, gdy chcę coś kupić. Dlatego Niezależne dostosowania pozwolą Ci zwiększyć lub zmniejszyć zakup, czego nie widziałem w żadnym innym modzie, a moim zdaniem jest to jeden z najlepszych i najbardziej użytecznych funkcji zawartych w tym modlu. Powiedzmy, że chcesz utrudnić szybki zysk z przedmiotów, które sprzedajesz. Więc postanowisz zwiększyć ustawienia barterów do 10 0 i 6 5 W tych ustawieniach otrzymasz tylko 10-15 wartości elementu wanilii 30-50 Jednak nagle odkryjesz, że koszt zakupu przedmiotów wzrósł do 1000-650 wanilii koszt zakupu 330-200 Może to dokładnie co chcesz Jeśli tak, gratulacje, nie ma potrzeby, aby bałagan z niezależnymi korektami Jeśli chcesz zmniejszyć cenę zakupu do bardziej rozsądnego poziomu, możesz użyć dostosowania Ceny zakupu, aby obniżyć tylko zakup bez wpływu na sprzedaż ceny. MNIEJSZE WSKAZÓWKI - Z tymi wszystkimi różnymi zmiennymi możesz zastanawiać się, jakie najlepsze ustawienia mają na celu osiągnięcie dobrej równowagi w grze. Oczywiście będzie to zależeć od tego, co chcesz. Wiele osób, takich jak ja, sprawia, że ​​handel jest trudniejszy, lubię aby ustawić ustawienia barterowskie stosunkowo blisko de-podkreślić umiejętności mówienia i przywiązywać większą wagę do perkusji mówiących. Oto kilka sugerowanych ustawień w oparciu o to, jak trudno jest handlować Numery odnoszą się do fBarterMax, fBarterMin i dostosowania cen zakupu. Easy 5 0, 3 5, -40 To zmniejsza ceny sprzedaży redukcja jest wyższa na wyższych poziomach, a następnie na niskim poziomie, sprawia, że ​​umiejętność mówienia jest mniej ważna i sprawia, że ​​kupowanie rzeczy lekko tańsze niż wanilia na niższych poziomach i nieco droższe niż wanilia na wyższym poziomie. Medium 6 5, 4 0, -50 To jeszcze bardziej zmniejsza ceny sprzedaży, sprawia, że ​​umiejętność mówienia jest mniej ważna niż wanilia, choć w przybliżeniu taka sama w stosunku do ustawień powyżej i utrzymuje bliską wartość Va nilla koszt zakupu przedmiotów. Prawda 10 0, 6 5, -60 To jeszcze bardziej obniża ceny sprzedaży i sprawia, że ​​Mowa nawet mniej ważna Zdecydowanie znajdziesz się w perkusjach i używając zaklęć o wiele bardziej cennych w tej pozycji Pozycje będą droższe w zakupie , ale nie skandalicznie tak. Hardcore 15 0, 10 0, -70 To drastycznie obniża ceny sprzedaży i sprawia, że ​​umiejętność mówienia jest znacznie mniej ważna. Zdecydowanie chcesz używać perkusji i wymieniać zaklęcia, jeśli masz nadzieję, że zarobisz dużo pieniędzy. droższe kupowanie. Jeśli spróbujesz którekolwiek z powyższych ustawień sugerujesz, że chcesz zapłacić więcej za przedmioty, które kupisz, po prostu zredukuj dostosowanie ceny zakupu lub nawet zwróć ją do zera. Być może myślisz, że Twoja umiejętność mówienia powinna mieć większy wpływ na ceny, dzięki czemu otrzymasz znacznie lepsze oferty, gdy poziomujesz tę umiejętność Jeśli tak, to zmniejsz to ustawienie fBarterMin o 1 0 do 3 0 lub nawet o 4 lub 5, jeśli fBarterMax jest ustawiony dość wysoko. THANK YOU ogromne podziękowania Forleyor na rys zastanawiam się, dlaczego miałem kłopoty z logo MCM Dziękujemy AlturDrake za pomaganie w burzy mózgów i przetestuj ten mod .-- Jeśli podoba Ci się ten mod, poprzyj go. Nie sprawdź moje inne MODY. Merethic Era. Skyrim , znany również jako Stare Królestwo lub Ojczyzna 2 5 jest domem Nordów. Ekspedycja do Skyrim. W erze Meretyki legendarny lider Atmoran o nazwie Ysgramor prowadził ekspedycję z Atmory do kraju, który później był znany jako Skyrim 6 7 Zadzwonili do ziemi Mereth, w uznaniu ogromnej liczby Mer, która tam mieszkała Był to pierwszy region Tamriel, który miał zostać załatwiony przez ludzi, którzy migrują tam z ziemi Atmora na północy, przez morze Duchów 8 legenda, Ysgramor wylądował najpierw w Hsaarik Head na skrajnie północnym krańcu Skyrim's Broken Cape 7 Powiedziano mi, że on i jego towarzysze uciekają z wojny domowej w Atmorze, która miała wówczas sporą liczbę mieszkańców 5. Atmorans osiedlił się w okolicy że w przyszłości będzie znany jako Winterhold trzymali się ostatecznie zbudowali miasto w regionie i nazywali to Saarthal 7 Przez długi czas stosunki pomiędzy śnieżnymi elfami a Atmoranami były stosunkowo spokojne 5. Nocy. Noc łez to nazwa odprawiania Saarthal przez Śnieżne Elfy Istnieją różne relacje, dlaczego tak się stało Kilka osób twierdzi, że Śnieżki Śnieżne widziały, że Nords, z ich znacznie krótszą żywotnością, szybkim tempem dojrzewania fizycznego i sprzyjające cyklu rozrodczości standardów Elvish, ostatecznie wyprzedzi ich, jeśli pozostaną niezaznaczona 5 Inna teoria sugeruje, że zwolnienie Saatarala zostało spowodowane odkryciem Atmoran Eye of Magnus pod miastem 9 Inne źródła są mniej pewne w swoich wypowiedziach, ale także wskazują na bardzo skoncentrowany atak na lokalizacje, które nie są strategiczne znaczenie, pożyczenie wagi do teorii, że Eye of Magnus, a nie eksterminacja Nordów, była głównym powodem ataku 10 Według legendy, tylko Ysgram albo i jego dwaj synowie zdołali uciec do Atmory 5 11. Kiedy Ysgramor i jego synowie powrócili do Atmory, opowiadali historie o wydarzeniach, które miały miejsce w Skyrim, i zgromadzili się wokół nich na powrót, by wznowić Skyrim i zemścić Saathala 11 Po tym, jak Ysgramor postanowił wrócić do Skyrim z armią, znaną jako Pięciu Towarzysze Towarzysze, złożoną z bohaterów Atmoran Civil War 5 W Dniu Ostatniego Przejazdu Pięciu Towarzysze wyszli z portu Jylkurfyk, aby powrócić do Skyrim 11. Atmoran-Snow Elf War odbył się w późnej połowie Meretycznej Ery, 7 i był kampanią, która wydawała się być niezdecydowana przez większość czasu trwania 12 Bitwa o Moesring W bitwie Atmorans wygrywali i okazali się, że zwycięży, aż do przybycia Śnieżnego Księcia 13 Wzbudził siły i poprowadził siły w walce, inspirując wojsko ostatniej armii Śnieżnych Elfów, zanim rzekomo zostało zabite przez małe dziecko 13 Śmierć Księcia Śniegu zrujnowała morale i motywację pozostałych wojowników Śnieżnych Elfów Wielu Śnieżnych Elfów uciekło, a pozostali na polu bitwy zabito 13 Sam Snow Prince został pochowany z zaszczytów przez swoich wrogów z północy 13 14. wojna zakończy się wkrótce potem, a następnie nastąpi oczyszczanie pozostałych śniegowych Skyrimów Śnieżnych Elfów Pięćsetek Towarzyszy, bez większego oporu, zabezpieczyły region i położyły fundamenty Dynastii Ysgramora 14 13.Informacje o Whiterun. Po wojnie przeciwko Śnieżne Elfy, Pięćset Towarzysze włamywali się na odrębne grupy, aby odnaleźć własną drogę na niedawno podbitych ziemiach Załoga Jorrvaskr, prowadzona przez Jeek nad rzeką, pojechała dookoła Skirim, dopóki nie dotarli do tajemniczego, ale cudownego widoku pomnika ptaka, którego oczy i dziób zostały otwarte w płomieniu Ten pomnik, który wkrótce znany jako Skyforge był starszy niż śnieżne elfy było rzekomo starym jak Nirn i pozostałościami starań boga o uczynić raj w Mundus przed rozbiciem Lorkhan Miasto zostało zbudowane wokół Jorrvaskr, a miasto stało się znane jako Whiterun z początkowego obszaru wokół niego zwanego później Whiterun Hold 15. Uruchomienie Windhelm. Ysgramor i jego grupa podróżowali na wschód, nagłówek ku Yngol Barrow Po zatrzymaniu się, Ysgramor skierował wzrok na południe, gdzie rzeka spotykała się z morzem Decyduje, że on i jego załoga zbudują wielkie miasto, w pomniku chwały Mądrości, a więc mógłby patrzeć na jego syna że jego linia zna pokój w tym nowym domu, który nigdy nie był znany w Atmorze Miasto zbudowano z długim mostem rozciągającym się po Białej Rzece, z wieloma miastami z kamienia To miasto będzie znane jako Windhelm Miasto Królów 16.Organizacja Nie ma zbyt wiele informacji na temat rządu smoków i jego osi czasu Lore sugerowałoby, że zasada smoków poprzedza większą falę kolonizacji Atmoran [17] i jest też litt informacje na temat interakcji smoka z Dwemerem i śniegami i ich działalnością poza źródłem Skyrim. Gdy populacy zbuntowali się, smokowie odwzajemniali się Gdy smokowi kapłani nie mogli zebrać hołdu ani nie kontrolowali mas, odpowiedź smoka była szybka i brutalna Tak rozpoczęła się wojna smoka Wojna smoka, autorstwa Torhal Bjorik na początku smoka Wojna src. When Atmorans przyszedł do Skyrim, przyniósł ze sobą swoją historię i kulturę, w tym ich religii Ich religia koncentrowała się na kultach bogów zwierząt, których głównym bóstwem był smok Jak smokowie rządzili najwyższym w Atmora, z smokiem kapłani byli ich porucznikami, dla których faktyczne rządzenie pozostało, to samo miało miejsce w Tamriel 17. W nieznanym czasie ludzie z Skyrim zbuntowali się przeciwko Smokom Początkowo ludzie umarli tysiącami17. Następna, Kyne Nordic bogini burzy, interweniował, aby pomóc Mądrości Dała Paarthurnaxowi zadanie nauczania Ludzkiego Głosu 18. Okres zaczął się zmieniać na rzecz Mana, a w końcu Dragons zostali polowani, a kultyści byli zabijani lub jawni mruknął Atmorans zjednoczył się po tym, jak Hakon Jednorodzony Felldir Stary i Gormlaith Golden-Hilt zdawały się pokonać lorda Smoka Alduina 19 Ludzkość wygra wojnę smoka, zginęło wielu Smoków, a resztki Smoka Kulta rozproszą się i ukrywają Co został opuszczony przez kult smoka, zbudował kopce Smoka, pochłaniające siebie i pozostałości smoków, które zginęły podczas wojny z przekonaniem, że Alduin pewnego dnia wróci i wskrzesi wiernych 20 17.Akaviri mapa Skyrim w pierwszej Era. Second Century. Snow Elves utrzymywali się w granicach Skyrim, aż do trzynastej dynastii Ysgramor król Harald na początku pierwszego króla Era Haralda był pierwszym, który zrezygnował ze wszystkich posiadłości w Atmora, aż do tego czasu, Nords of Atmora i Skyrim był uważany za tę samą grupę, głosząc, że ludzie Skyrim byli niezależnymi ludźmi 5.Third Century. Vrage the Gifted rozpoczął ekspansję, która ostatecznie d do Pierwszego Imperium Ludzi W ciągu pięćdziesięciu lat panowania królestwa rządziły wszystkim Skyrim, a także częściami High Rock Cyrodiil i Dunmerami Morrowinda 5 Przejęcie Morrowind było szczególnie krwawe, wciąż pamiętane przez Dunmera Cel Powstania Chimeru - Demer królestwo Resdayn miało wygnanie Nordów 21 22. Piętnastego wieku. In 1E 369 High King Borgas został zabity podczas Wild Hunt Jego śmierć doprowadziła do rozpoczęcia wojny Skyrim w wojnie o sukcesję 5 23 Wojna Sukcesja zniweczyła wpływy Skyrima na wiele poprzednich podbojów Direnni Hegemony wykorzystała wewnętrzną walkę w Skyrim i zaczęła lądować na północ i południe High Rock, a nawet twierdzić, że niektóre części Skyrim w pewnych momentach 24.Fifth Century. First Battle z Czerwonej Góry. W 1E 416 niezgody powstałe w wyniku wojny o sukcesję znacznie osłabiły Nords i spowodowały, że zostali wyprowadzeni z Morrowind podczas Pierwszej Bitwy Czerwonej Góry, druga Bitwa Czerwonej Góry ccur in 1E 700 Nords utracili całe terytorium w Morrowind, a ich wojska poniosły ogromne straty z rąk kombinowanej armii Chimer-Dwemera 21 5. Wojna o sukcesję. Potępił śmiercionośnego smoka Numinex, zjednoczył Skyrim po wojnie o sukcesję i podbił barbarzyńską Pałac Reach Windhelm Królowej Tablicy. W 1E 420 wojna o sukcesję Skyrim zakończyła się Paktem Chieftanów i ukoronowaniem Olafa Jednookiego jako Wysokiego Król 5 25 Dane wskazują, że Olaf rozbudował granice Skyrima, gdy podbił Reach 26. W następstwie tronu Olafa stworzono Koronę Wątpliwości, aby Moot wybrał władcę wystarczającego do rządzenia Skyrima 23 Korona wywołała kontrowersje, kiedy to odrzucił wybór Moot Kinga, Asurn Ice-Breakera Po tym odrzuceniu Asurn został zabity przez Kjorica White'a, który przyjął koronę dla siebie 23. Ślady z Cyrodiil zostały zniszczone, kiedy Kjoric zbuntował się przeciwko cesarzowi Gorieusowi i jego armii Alessy, ale został zabity w Bitwa o Sungard w 1E 477 lub 478 27 Jego syn i spadkobierca, Hoag Merkiller znienawidził Zakon Alessy tyle, że sprzymierzony z Hirginią Direnińską i powstańcami króla Rislava Laricha w ich Wa przeciwko Zakonowi Hoag wkrótce został zabity w bitwie o Glenumbra Moors i jego następcę, Wulfharth kontynuował prace poprzednika w niszczeniu Zakonu Alessian 27. Król Wielkiej Wulfharth przywrócił piwnicę nordycką jako główną nurt wiary w Skyrim, popędził Direnni Hegemony Skyrim, 26 i prowadził wojnę przeciwko orkowie legendzie, że to Wulfharth narysował gniew orków, Orka i że ma ducha Aluina Czasu, aby zmniejszyć wszystkie Nords do wieku sześciu lat 28 Wulfharth prosił Shor, aby im pomóc i przypuszczalnie własnym duchem Shoru walczył z Eaterem na duchowej płaszczyźnie, tak jak to miało miejsce na początku i wygrał wyznawców Orki, Orków, został zrujnowany przez ten akt Wulfharth obserwował walkę na niebie i nauczył się nowego że umarłoby to, że jego ludzie wróciłyby do normy Ale w pośpiechu, aby zaoszczędzić tyle, trzęsł się zbyt wiele lat na sobie Stał się starszy niż Greybeards i zmarł 28. Wulharth później zmartwychwstał jako Shor sa vatar i zjednoczyli synów Skyrima, aby zaatakować Morrowind i odzyskać serce Lorkhan Pierwsze bitwy o północy były niszczycielskie po tym, jak lądowali Na lądach myśleli, że wojsko Dwemera i Chimeru będzie słabsze, a relacje między nimi będą się ze sobą sprzeczne, byli zaskoczeni że obrona armii Shoru potrzebuje całej siły, jaką mogłaby znieść, Wulfharth także sprzymierził się z orkowymi klanami i domem Dagoth w jego świętej wojnie, a to zepsuło niektórych nordów, którzy ciągle trzymali się starych nienawiści Voryn Dagoth, który oszukał Wulfhartha i Nordów, że są sojusznikami, zdradzili synów Skyrima i ułatwiły zabójstwo Wulfhartha w bitwie pod Czerwoną Górą w 1E 700 przez Indoril Nerevar Jakoś Voryn Dagoth twierdził, że Serce Lorkhan od niego podtrzymywał go aż do czasu wydarzeń The Elder Scrolls III Morrowind 28. Potężny Potwór. Podczas gdy Potencjał Akaviri zobaczył spadek i dezintegrację wielu S econd Empire, Skyrim był jedną z najbardziej zbuntowanych prowincji pod tym względem, niszcząc fortecę w Dawnstar, która katalizowała Potentat, aby zmiażdżyć wszystkie inne duże siły zbrojne na Tamriel 29. W tym okresie Skyrim utrzymywał większość swojej struktury, z Mootem kontynuującym wybory królów i funkcjonowania w dużej mierze niezależnie od Versidue Shae i jego syna 23 Król Logrolf był ostatnim Wysokim Królem podczas Potencjału i został zamordowany w 2E 431 23. Interregnum. Po zabójstwie Logrolfa Crown wybrał córkę , Freydis, jako Wysoka Królowa To zostało zakwestionowane przez Svartr, Jarl of Solitude, który utrzymywał częściową dyskusję, aby ogłosić High King na zachodzie, sygnalizując podział Skyrim na dwa królestwa 23 Svartr nie był w stanie utrzymać napływu orków uciekających niedawne zniszczenie Orsinium z jego królestwa, a jutrzen Yashnag Gro-Yazgu wraz z coraz bardziej zbuntowanymi Reachmanami od kilku dziesięcioleci stanowiła destrukcyjną obecność na Zachodzie, chociaż niektóre Źródła twierdzą, że to było ograniczone do Falkreath To ostatecznie skończyło się na 2E 467, kiedy Hakkvild zabił Yashnaga w pojedynczej walce Bez lidera, orki rozproszone do Góry Wrogarskiej 30. Drugie inwazja Akaviri Tamriel. Druga inwazja Akaviri wylądowała na wschód od Windhelm w 2E 572 zamiast lądować na wschodzie Morrowind 31 Liderem był król Kamal Ada Soom Dir-Kamal 31 Wypędzili Windhelm, zabili Królową Mabjaarn i Nurnhilde, jej następca 32 Jorunn, jej młodszy syn, uciekł z worek lub był w Riften i przybył do Windhelm, gdy brama spadła 32 33. Król i zgromadzono wojska ze wschodniego Skyrim, w tym wezwanie ducha Wulfharth, aby pomóc Nords Po powrocie Jorunn, teraz nazywając siebie królem Jorunn, trzymał Akaviri na nogach, podczas gdy Dunmer zbliżył się ze wschodu i zaokrąglił Akaviri w Stonefalls i, uzupełniony przez legion Argonian, wyprowadził Akaviri do morza 31. Kolejne konto twierdzi, że Jor a poza tym Fildgor Strong-Prince przybył do bitwy w tym samym czasie, a po inwazji zjednoczył się z królestwa Eastern Skyrim, aby uniknąć wojny domowej 33 Po trzech godzinach walki, Jorunn zwyciężył i wygnano Fildgor, który uciekł do Przymierza Daggerfall 34.Battle Sancre Tor. W 2E 852 sprzymierzona siła Nordów i Bretonów zajęła twierdzę Sancre Tor w górach Jerrail w północnej części Cyrodiil, która następnie została oblężona przez Talos pod władzą króla Cuhlecaina i pokonana przez zdradzie Bretona 35 Following the battle, the Nords swore allegiance to Tiber Septim, and joined the efforts to conquer Cyrodiil Note that available texts regarding the battle do not say that this was the point where Skyrim joined the Second Empire, merely that Nordic troops joined the Cyrodiilic army. There is no documented account of how or why Skyrim was reunified, but it had presumably been a single entity by the time of the publication of the first Pocket Guide to the Empire in 2E 864 for some time, as its division and reunification does not merit a mention in the text 36.Fifth Century. At the beginning of the Fifth Century of the Third Era, the Oblivion Crisis began with Mehrunes Dagon s attempt to enter Tamriel in his true and terrible form Oblivion Gates opened up all over Tamriel, and a massive war between Mortals and Daedra ensued Though most of the fighting took place in Cyrodiil it is known that Oblivion Gates opened up all across Tamriel 37.First Century. Untithed to any thane or hold, and self-governed, with free worship, with no compensation to Skyrim or the Empire except as writ in the Armistice of old wheresoever those might still apply, and henceforth let no Man or Mer say that the Sons and Daughters of Kyne are without mercy or honor Skyrim s offer of Solstheim to Morrowind in 4E 16 src. Map of Red Mountain. In 4E 5 Red Mountain erupted in Morrowind Much of the land was destroyed, and as such many Dunmer were forced to flee their homeland 38 to 4E 6 39 In 4E 16 the High King of Skyrim gave the island of Solstheim to the Dunmer, giving the refugees coming from Morrowind a place to live 40 41 Four years later, in 4E 20 the Decree of Monument was signed by the Jarls to decree this site as a monument to the struggle of those who fled their native home of Morrowind in the time following the Red Year 42.Second Century. Forsworn Uprising. In 4E 174, a group of Reachmen launched an uprising in which they took the city of Markarth This event w ould later be known as The Forsworn Uprising Since the Empire was fighting against the Third Aldmeri Dominion in Cyrodiil at the time, Markarth was undefended and was thus left open for attack The Reachmen who took control of Markarth took over the government administration and created an independent Reach kingdom 43.Markarth Incident. Two years later, in 4E 176 Hrolfdir who was the Jarl of Markarth prior to the Reachmen reclaiming it, asked a militia force led by Ulfric Stormcloak to retake Markarth 44 The militia was victorious, however, many people who were related to the Forsworn were put to the sword and killed, those of the Forsworn who didn t flee Markarth were killed, except for Madanach Nepos the Nose and a handful of others 45 43 46 Those of the Forsworn who did manage to escape swore revenge against the Nords for preventing them a life of independence 43 3 After this the Imperial Legion returned and had to accept the agreement of free Talos worship, which was made between Ulf ric and Hrolfdir, supposedly due to chaos running through the streets in Markarth 43 However, some time after this the Thalmor found out that the Empire wasn t honoring the White-Gold Concordat, and demanded them Ulfric and his men to be arrested or to face another war 47 The choice was clear for the Jarl, Ulfric and his men were arrested and the Thalmor came to Skyrim with their treaty enforcers, the Thalmor Justiciars to ensure that the Talos ban wouldn t be dishonored again 48 49 It was the founding day for the Stormcloaks and where the civil war in Skyrim truly started 47.Third Century. When the sons of Skyrim would spill their own blood Esbern describing the Skyrim Civil War src. The World-Eater wakes, and the Wheel turns upon the Last Dragonborn Prophecy of the Dragonborn src. The banners of the Imperial Legion and the Stormcloaks. Skyrim Civil War. The Civil War in Skyrim is known to have started prior to 4E 199 50 and after 4E 176 43 The exact cause for the war is a matter of debate in the province On the Imperial side it is generally thought that Ulfric coveted the High King s throne and that he s just in it for the throne 51 52 On the Stormcloak side however, people see him as a liberator who tries to free Skyrim from the claws of a corrupt and dying Empire 53 54 55 Whiterun is neutral in this war and its Jarl claims that it will stay that way until the Hold is forced to draw its sword against one side or the other 56 There haven t been recorded any significant clashes in the Civil War prior to the Dragonborn arriving in Skyrim Save from a few skirmishes outside of Windhelm 55 and Whiterun 57 and Skyrim in general As a result, not much territory has been gain ed by either side. Dragon Crisis. The Dragon Crisis was a series of events that occurred in 4E 201 when Alduin the Nordic god of destruction, 58 returned to Tamriel He, along with the many dragons that he resurrected, caused destruction and chaos throughout Skyrim already in strife from the Skyrim Civil War However, a mysterious individual later revealed to be the hero of legend, the Dragonborn rose up and was able to defeat Alduin, 59 as foretold by the Elder Scrolls 60.Skyrim features arctic tundra, mountains, and forests. Cold This ain t cold You should try Skyrim Now THERE S cold for ya Ulfrun relating Solstheim s climate to Skyrim s src. Skyrim features many different terrain types, including tundra plains, forests, highlands and mountainous regions It is the most rugged region on the continent not only containing five of the highest peaks in Tamriel 5 but also very snowy and cold Much of Skyrim is vertical mountains, cliffs, and deep valleys A variety of crops are raised in Skyrim, from wheat to the hardy snowberry. Skyrim also sports a number of caves, caverns and vales One of the biggest caverns in Skyrim is Blackreach or Fal Zhardum Din in Dwemeris, which translates to Blackest Kingdom Reaches 61 Blackreach is a massive cavern which contains a city, one that was built by the ancient Dwemer Blackreach is theorized to be the central realm of the Dwemer empire, 14 and is connected to three other Dwemer cities Alftand Raldbthar and Mzinchaleft A variety of ore veins, plants, and animals are found in Bla ckreach, many of which are unique to the location. Flora and fauna. A vast number of types of flora is found throughout Skyrim Flora can be found anywhere in Skyrim, even in the least hospitable of locations Flora such as Snowberries and Frost Mirriam are capable of surviving in cold, harsh conditions There are nine types of Fungi found in Skyrim These can be found in cave networks beneath the surface. One of the most intriguing plants in Skyrim is the Nirnroot plant Nirnroot typically grows near fungi and water resources, and depends on water and sunlight to survive This rare plant is light green or crimson 62 and emits a very bright glow, as well as a chiming sound Nirnroot flourished on Skyrim and all of Tamriel until the event known as the Sun s Death 1E 668 , which catastrophically affected almost all plant life, including Nirnroot 63.The Crimson Nirnroot is a variant of the Nirnroot, which only grows in Blackreach Crimson Nirnroot emits a glow and chime sound just like the regular N irnroot, but its natural color is red and can naturally reproduce itself On Rain s Hand of 4E 2 a conference was held at the Alchemical Symposium During the conference, Master Alchemist Sinderion delivered a speech on this Nirnroot in which he presented the notes of noted Herbalist Chivius Regelliam Regelliam developed a theory which stated that the Nirnroot was entering evolution the plant was gaining an ability to preserve itself When the volcanic ash mixed with the fertile soil of Cyrodiil, the Nirnroot was able to gain the aforementioned ability Sinderion supported this theory and gave evidence on it, and recommended that funds should be used for a project to study the Nirnroot to find a way to save it from extinction 62 63.A frostbite spider, a common creature in Skyrim. A number of animals found in Skyrim are domesticated These include the dogs horses chickens cows and goats The horses of Skyrim are hardy and strong, and make up for endurance what they lack in speed 64 Horses and horse-drawn carriages are commonly used as methods of transportation Both are capable of traveling the harsh terrain and climate with ease 3.Holds are the nine administrative sections of Skyrim 5 65 Scattered across the rugged landscape of Skyrim are five major cities and four minor ones, as well as minor towns, villages and settlements. A garrison town on the northern coast of Skyrim, Dawnstar is the trade center of the region 65 It was named capital of the Pale after the destruction of a fortress in Dawnstar during 2E 283 source Dawnstar is one of the northern most cities in Skyrim along with Solitude and Winterhold. Falkreath Hold. Falkreath is a city in southwestern Skyrim, capital of Falkreath Hold It is close to the border with both Cyrodiil and Hammerfell Falkreath is known for its cemetery which dominates the southern part of the town. Nothing ever changes in the City of Stone, and that s just fine The City of Stone src. A city in west-central Skyrim, Markarth is the capital city of The Reach Markarth was notable for possessing the Imperial College of the Voice which was founded by Tiber Septim to restore the Voice to the art of warfare 5 Half of the town is controlled by a wealthy family known as the Silver-Bloods Violence runs rampant throughout most of the city due to the Forsworn and government corruption 3.Morthal is a town in west-central Skyrim and is the capital of Hjaalmarch It lies near both Dragon Bridge and Solitude The mage Falion who can cure Vampirism is located there The current Jarl in Morthal is Jarl Idgrod Ravencrone. Riften, also known as Rifton, 66 is capital of The Rift This town is located in south-eastern Skyrim, close to the province s borders with both Cyrodiil and Morrowind Home to the Skyrim Thieves Guild it was in Riften that Barenziah joined the Guild during her return to Morrowind from ex ile in Skyrim 67.Maven Black-Briar is one of Riften s most influential figures, and has de facto control of both the Riften Guard and the Jarl as well as connections in both the Thieves Guild and the Dark Brotherhood. Solitude is the center of Imperial influence within Skyrim and capital city of Haafingar Castle Dour is located there, from which General Tullius runs the Imperial Legion in Skyrim The nobility are housed within the Blue Palace Solitude is located far to the northwest The home of the famous Bards College Haafingar is also one of Skyrim s few natural harbors and chief ports ships from up and down the coast can be found at her crowded quays loading timber and salted cod for the markets of Wayrest Anvil and Senchal source. Founded during Skyrim s long Alessian flirtation the Bards College continues to flaunt a heretical streak, and its students are famous carousers, fittingly enough for their chosen trade source Students yearly invade the marketplace for a week of revelry, sou rce the climax of which is the burning of King Olaf in effigy, possibly a now-forgotten contender in the War of Succession 68 Graduates have no trouble finding employment in noble households across Tamriel, including the restored Imperial Court in Cyrodiil, but many still choose to follow in the wandering footsteps of illustrious alumni such as Callisos and Morachellis source. Whiterun Hold. Whiterun Hold is the largest of the nine holds, and is located in the center of mainland Skyrim The Hold features a wide variety of geographical features, including rolling plains, green hills and snow-capped mountains, including the Throat of the World, which is the tallest mountain in all of Tamriel Whiterun Hold is located at the center of Skyrim, and is the hub of trading and a core part of the province s economy 64 Whiterun Hold s major city is Whiterun and features two other settlements, Riverwood and Rorikstead. Whiterun Hold s economy is helped by the major trading and business in Whiterun Cit y, the sawmill business in Riverwood, and five farms, three of which are located just outside of Whiterun City, while the other two are located in Rorikstead. The Plains District of Whiterun is home to the city s shops and market, while the Wind District is mostly a residential district The Jarl s palace, Dragonsreach, dominates the Cloud District Proventus Avenicci src. Whiterun is a city in central Skyrim and capital of Whiterun Hold and the trading hub of the region. This hold contains Whiterun and High Hrothgar and was once referred to as the Imperial City of Skyrim before it underwent several acts of chaos including a dynastic feud, attacks by bandits and frost trolls and a series of annihilating winters of alternating floods, droughts, and fires A self-proclaimed priestess of Lorkhan Jsashe the Witch-Queen, wielded de facto authority in the Hold and the local witches coven, during the late Third Era 12 The local giant population uses the grasslands and tundra outside Whiterun as a pasture for their mammoth herds, and a place to set camp, such as in Bleakwind Basin. Winterhold Hold. Winterhold, the capital city of Winterhold Hold was once a wealthy and influential city and county in north-eastern Skyrim Winterhold is heavily affected by Dunmer ways and ideas, being close to the border It contains the Ysmir Collective and the well known College of Winterhold Winterhold s current Jarl is Korir. Due to The Great Collapse most of the historic city sank into the ocean two hundred years prior to the dragon attacks It is the smallest hold capital, with only a tavern, the Jarl s Longhouse, and the College of Winterhold. Eastmarch is located along the eastern border with Morrowind The northern part of Eastmarch features snowy tundras and mountains, while the central and southern areas of the Hold are volcanically active The western part resembles much of central Skyrim, while the eastern part borders the Velothi Mountains Eastmarch s major city, Windhelm, is located in the northern part of the hold. Windhelm was once the capital of the First Empire of Skyrim, but as of the Fourth Era, it was the capital city of Eastmarch The palace of the Ysgramor Dynasty still dominates the center of the Old City Windhelm was sacked during the War of Succession, and again by the Akaviri army of Ada Soon Dir-Kamal the Palace of the Kings is one of the few First Empire buildings that remain In the Second and Third Era, Windhelm was the only sizable city in the Hold of Eastmarch and served as a base for Imperial troops guarding the Dunmeth Pass into Morrowind during Tiber Septim s reign 5.Following the Great War and the ensuing Skyrim Civil War Windhelm became the primary hold of the Stormcloaks 3.Bleakrock Isle. Bleakrock Isle is located north of the Dunmer city of Blacklight and northeast of Windhelm The ruling capital on the small island is Bleakrock Village which is the only real settlement on Bleakrock There are a few Nordic ruins located on the isle including the massive ruins known as Skyshroud Barrow Bleakrock Village has a set of ruins to the southeast of it called the Last Rest Southwest of Bleakrock Village is a monument called Companions Point which depicts Ysgramor of the Five Hundred Companions. Roscrea is an island located off the northern coast of Skyrim in the Sea of Ghosts In the late third era, Solitude began to annex former Imperial territories including Roscrea 12.The Jagged Crown is a symbol of power for the rulers of Skyrim. Maw unleashing razor snow, Of dragons from the blue brought down, Births the walking winter s woe, The High King in his Jagged Crown Ancient Nordic verse describing the Jagged Crown src. The whole province of Skyrim is ruled by the High King or Queen and their consort Each hold is ruled by a Jarl Until the Stormcloak Rebellion and Civil War the province was included in the Empire of Tamriel However, by the beginning of the Fourth Era, only half of Skyrim counts as Imperial territory While under this banner, Skyrim enjoyed military aid from the Emperor s army and inclusion in world affairs, as part of the Elder Council The High King and each Jarl held a seat on the council 3 69.The Jagged Crown is a symbol of leadership and power of a High King or High Queen It was made out of the teeth and bones of Dragons and was an ancient relic of the Nords It is believed to date back to the time of King Harald The last High King to wear the crown was King Borgas and was lost during the War of Succes sion 70.There are no known laws or legal documents of Skyrim There were some surveys, censuses and records used by the government, such as the Book of Life which was a census that kept track of people and livestock in a certain region 71 The government also kept records of cities general status and economic production One such survey was the Survey of the Holdings of Jarl Gjalund, taken down during the First Era by Slafknir the Scribe under the rule of Jarl Gjalund 72 The following is the actual survey itself. Survey of the Holdings of Jarl Gjalund. As Witnessed by Slafknir the Scribe so Sworn by the Old Gods and the New. Granite Hill - QUESTHSEGOL AHROL Stone Hill Three Farms and an Inn, just north of the Falkreath A Market is Held here Weekly. H roldan - AHROL-DAN Hill A Spacious Wooden Hall and Pasturage, recently Seized from the Reachmen Silver and Iron as Tribute from the Natives. Bromjunaar - BROM-JUN-AAR North King Servant An Old Settlement, much Reduced from Former Days Lumber and S tone. Armed forces. A Whiterun guard. Other than the Imperial Legion and the Stormcloaks Skyrim appears to have no centralized armed forces Each Hold has its own section of Hold Guards who act as both a national guard and police force These soldiers are the first line of defense against any opposing force who threatens Skyrim and her people All the Hold Guards were Legion Soldiers prior to the Civil War and were able to get conscripted by the Empire in times of war 43 73 After the Civil War erupted some time after the Markarth Incident, the Hold Guards of Skyrim were divided just as Skyrim itself was, with Haafingar, Hjaalmarch, The Reach and Falkreath Hold remaining loyal to Imperial control and Eastmarch, The Pale, The Rift and Winterhold Hold changing to Stormcloak control. The Hold Guards and all armed forces are under the command of their respective Jarl of the nine Holds which are largely independent However, in theory all Jarls must swear fealty to Skyrim s High King who can unify t he Holds armed forces into a centralized army 3 74 64 The Nords warlike character and history of conflict contributed much to Skyrim s formidable reputation As an ally of the Empire, it was also considered to be the Empire s strong arm 12.The East Empire Company symbol. Skyrim is a wealthy and powerful province and traditionally was a profitable trading partner of the Third Empire 75.In some cities, a citizen becomes a part of the economy by either logging or blacksmithing In the Fourth Era, Skyrim was politically unified until the outbreak of the Civil War which pitted the Eastern Holds against the Western Holds Although this, coupled with The Great Collapse has caused some damage to Skyrim s economy, the city of Riften has become an industrial powerhouse, producing mead and fish Skyrim is also abundant in a variety of wildlife that is hunted as prey by local hunters These animals are hunted for their meat and pelts which can be sold or utilized for cooking and leather crafting 76.Ther e are many forms of economic production in Skyrim This includes agriculture, which is common despite the harsh and cold conditions, as well as grain production, mining, stone-cutting and logging In Skyrim, there are many farms Grain Mills Mines saw mills docks and ports that produce goods and services In addition, the trading and shipping industries are another part of Skyrim s economy In each major city in Skyrim, of which there are five, there is a central marketplace where business, trading and social activities take place. Some cities, towns and villages produce specific goods and services During the First Era, Rorik s Steading Rorikstead produced grain, leather and horses Korvanjund produced hides and meat Volunruud produced meat and worked ivory, Bromjunaar produced lumber and stone, Granite Hill held a weekly market. The Septim, the currency used in Skyrim. The East Empire Company is a multi-national, monopolistic trading and shipping company based out of Cyrodiil The East Empire C ompany essentially dominates the shipping and trading industry in Solitude which is a major shipping port of Skyrim 64 However, the East Empire Company has been having troubles with the Blood Horker pirates, who were used by Clan Shatter-Shield to dimish the flow of Imperial goods to Skyrim, which in turn enabled Clan Shatter-Shield s trading and shipping business to rival them in Windhelm 77.Skyrim uses the Septim which is the main currency used in Cyrodiil and throughout all of the Empire. The most populous race in Skyrim are the Nords However, people from all Tamrielic demographics can be found throughout the province. A depiction of a Nord male. Skyrim and her people, the Nords, have a diverse culture that spread across multiple aspects, such as holidays and festivals, music, religion, architecture and infrastructure and education Some elements of their culture even date back to the Merethic Era and the Atmorans the Nords ancient ancestors source. Nords consider themselves to be the ch ildren of the Sky They call Skyrim the Throat of the World because it was where the sky first brought the North Winds upon land and formed them Breath and the voice are the vital essences of a Nord the art of breathing, speech and articulation is with them 1 Though the art of speech is usually associated with the goddess Dibella the art of the Thu um or Storm Voice, 78 is associated with Kynareth who gave Men the ability to speak 79.Nearly all Nords have the capability to speak, but some have the capability of using the Thu um, or Storm Voice The power of these Nords can be articulated into a Shout 80 The Way of the Voice was a pacifist philosophy developed by Jurgen Windcaller The philosophy preached the Thu um should only be used for worship and glory of the Gods rather than martial exploits Jurgen Windcaller first developed this philosophy after the First Battle of Red Mountain in 1E 416 He then founded the Greybeards a monastic group of Tongues who practice the Way of the Voice 5 7 9.Saunas are also popular in Skyrim OOG 1.There are two religious pantheons of Skyrim, both worshiped in different time periods throughout Skyrim s history The first was the Ancient Nordic Pantheon, worshiped during the Merethic and early First Era 17 The second was the Nordic Pantheon, revered during the rest of Skyrim s history prior to the Fourth Era During the Fourth Era they adapted to the Imperial Pantheon 81 82 3.The Nordic Pantheon consists of various deities, resembling or drawing influence from the Nine Divines Specific deities venerated by Skyrim and her people include Alduin Dibella Orkey Tsun Mara Stuhn Kyne Jhunal Shor Ysmir Herma-Mora Maloch 78 Shor is considered the father deity of the providence, as opposed to Akatosh the chief Divine of Cyrodiil Some scholars report that Akatosh and Alduin are the same deity, while others disagree 78 83 84 Conversely, the Ancient Nordic Pantheon venerated animal gods the deities were the hawk, wolf, snake, moth, owl, whale, bear, fox, and the dragon 78.Sovngarde is believed to be the Nordic afterlife created by Shor When Nords, as well as anyone who believe in the Nordic Pantheon, die a heroic and honorable death, they ascend to Sovngarde 85.Daedra worship is rare in Skyrim The main pantheon consists of Herma-Mora, an Atmoran demon who some claim is the incarnation of the Daedric Prince Hermaeus Mora Mephala the Daedric Princess and webspinner, is Herma s sister, supporting claims that he is a Daedric Prince Maloch an incarnation of Malacath is the patron of the ostracized This Daedric Prince was brought to Skyrim by the Orcs Other Daedric Princes worshiped in Skyrim include Azura whose followers fled Morrowind after receiving spiritual dreams from their liege 86 Nocturnal worshiped by the Nightingales Namira worshiped by a cult of cannibals and Hircine largely patronized by lycanthropes 3.Talos worship. One of the last Shrines of Talos in Skyrim. Because Tiber Septim liberated Skyrim from the elves many consider hi s divine apothesized form, Talos as worthy of veneration Worship of Talos is prevalent in Skyrim, despite the Thalmor and the Elder Council signed the White-Gold Concordat as a treaty to the Great War conflict The document contained explicit demands by the Third Aldmeri Dominion to uproot the worship of Talos in Cyrodiil and its territories Skyrim, at the time, was a territory of the Empire of Tamriel its High King being a member of the Elder Council Loyalists supported the efforts of Imperial Legion and the Thalmor to eradicate Talos worship in Skyrim, although rebellious groups such as the Stormcloaks refused to relinquish these beliefs Sometime after the Concordant was signed into law, the shrine of Talos in the Temple of the Divines was desecrated and removed 87.The Bard College found in Solitude. Many songs are found in Skyrim s culture some notable songs included Ragnar the Red the Song of the Dragonborn The Dragonborn Comes and Tale of the Tongues Music is also popular in relatio n to war and propaganda In the third century of the Fourth Era, when the Civil War was taking place, two songs were produced with lyrics altered to suit each side The Age of Aggression was for the Empire and The Age of Oppression was for the Stormcloaks 88 These songs are sung by Bards in Inns and Taverns all across Skyrim. One very notable song of the past was King Olaf s Verse The verse, written by Bard Svaknir criticized King Olaf One-Eye and his adventures and referred to his adventures as lurid and false In response, King Olaf One-Eye ordered Svaknir to be imprisoned and all copies of his verse to burn 89 In 4E 201 the Last Dragonborn joined the Bards College their initiation task was to retrieve the last known copy of King Olaf s Verse from Dead Men s Respite. Queen Elisif the Fair banned the Burning of King Olaf a festival of the Bards College, after the death of her husband, Torygg She considered it to be in bad taste The Bards, however, desired for the festival to take place Viar mo and the Last Dragonborn went to Elisif the Fair and presented to her King Olaf s Verse Elisif soon allowed holding of the Burning of King Olaf festival The festival was to be held that day, and for all days in the future when the festival was to take place 90.Festivals and holidays. A few notable holidays and festivals are customary in Skyrim and in Nordic culture One notable festival is the Feast of the Dead which is held on the 13th of Sun s Dawn in Windhelm to honor Ysgramor and the Five Hundred Companions During the festival, the names of the Five Hundred are recited 5.Architecture and infrastructure. Solitude Sawmill, an example of architecture that can be found in Skyrim. The architecture and infrastructure of Skyrim is a mix of rural and urban much of Skyrim is untamed wilderness, broken up by nine major cities spread across the province Of these nine cities, there are five that are more urbanized, heavily populated, and more city-like, and four that are smaller, less populated, and more rural in nature 3.The actual architecture of the buildings varies, but it is unknown what they were based on The city of Markarth was originally built by the ancient Dwemer The buildings were made of stone and the unique metal known only to the Dwemer After the Dwemer disappeared in 1E 700 people started to settle into Markarth, so the Nords who settled the city did not have to use their cultural styles of architecture and infrastructure 91.A Word Wall in Skyrim. Examples of Ancient Nordic architecture include longhouses, with each beam and cornice festooned with carvings of dragons, bulls, boars, leering wild men, and dancing, long-tressed women OOG 2 The Ancient Nords, known as the Atmorans, built massive structures called Word Walls Whether it was out of fear or respect, the Ancient Nords learned the language and writing system of the dragons 92.There are also examples of Akaviri architecture present in Skyrim Sometime during the First Era, Sky Haven Temple was constructed for and by the Akaviri Dragonguard In 1E 2812 Emperor Reman II permitted the construction of Alduin s Wall in the Temple, 93 a massive stone mural built to record all of the Akaviri s accumulated dragon-lore and the Prophecy of the Dragonborn Sky Haven Temple and Alduin s Wall are testaments to Akaviri architecture and sculpturing, and is considered to be some of the best preserved examples of early Akaviri structures and sculptures 93 94.Three colleges exist in Skyrim the Imperial College of the Voice in Markarth, 5 the Bards College in Solitude, and the College of Winterhold in Winterhold 3 Tiber Septim endowed a college in Markarth to begin teaching the Voice as a tool of war, 5 but whether this college began teaching or not is unclear There is no trace of the college in any of the games. If divided differently, the word Keizaal can become Keiza-Al which translates to to Rebellion-Destroyer. Notice The following are out-of-game references They are not found in any in-game books, but can still be considered part of The Elder Scrolls lore and are included for completeness.

Comments

Popular Posts